[vc_toggle title=”Contact”]CONTACT
U kunt op verschillende manieren contact met onze klantenservice opnemen.
Per e-mail
U kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar service@sensetextile.com
Wij beantwoorden uw email dan zo snel mogelijk.
U kunt ervan uitgaan dat dit normaal binnen één werkdag zal zijn.
Contactformulier
U kunt ons ook bereiken door het contactformulier op sensair.nl of skincair.nl in te vullen.
Telefonisch
Wilt u liever iemand spreken? Dat kan dit natuurlijk ook.
Bel voor onze telefonische klantenservice naar 0031 (0)85 – 4897012.
Op werkdagen zijn wij tussen 09:00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar. [/vc_toggle][vc_toggle title=”Bestelinformatie”]Stap 1. Plaats het gewenste artikel in de winkelwagen
Ga naar het artikel dat u wilt bestellen en selecteer indien nodig de gewenste maat en klik daarna op de knop Toevoegen aan winkelwagen. U wordt nu automatisch naar de winkelwagen doorverwezen. Hier kunt u kiezen om verder te winkelen en meer producten aan het winkelmandje toe te voegen of de bestelling af te ronden door op de knop “bestelling afronden” te klikken.
Stap 2. Bezorg gegevens invullen
Om uw bestelling te kunnen verwerken dient u een account aan te maken. Dit kunt u doen bij de afrekenpagina. . Indien u al een account heeft kunt u bovenaan de site inloggen zodat u uw gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen.
Stap 3. Verzendmethode kiezen
Het pakket wordt op het adres afgeleverd overeenkomstig uw account. Indien u het product op een ander adres wilt laten bezorgen dient dit aan te vinken bij ’ander aflever adres’ waarna u het adres in kunt vullen.
Stap 4. Betaalwijze kiezen
U kunt zelf kiezen hoe u wilt betalen. U kunt op meerdere manieren betalen zoals met iDeal, creditcard van Mastercard,Visa of American Express, Bank Contact. Voor gedetaillerde mogelijkheden zie Betalings mogelijkheden.
Stap 5. Bestelling afronden
Klik nu op “betalen” om de bestelling definitief af te ronden. Hierna wordt u vanzelf doorverwezen naar een pagina met daarop de bestelbevestiging. Ook zult u deze bestelbevestiging per e-mail ontvangen.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Verzending”]Bij een bestelling vanaf € 50,- wordt uw pakket binnen Nederland en België geheel kosteloos verzonden. Bij een bestelling onder de € 50,- betaalt u slechts € 3,95 voor de verzendkosten in deze landen. In de tabel hieronder vindt u een duidelijk overzicht van de verzendkosten per land bij verschillende bestelbedragen. *
Vanaf € 150 | Vanaf € 100 | Vanaf € 50 | Onder de € 50 | |
Nederland | Gratis | Gratis | Gratis | € 3,95 |
België | Gratis | Gratis | Gratis | € 3,95 |
Duitsland | Gratis | Gratis | Gratis | € 4,95 |
Frankrijk | Gratis | Gratis | Gratis | € 4,95 |
Groot-Brittannië | Gratis | Gratis | € 4,95 | € 9,95 |
Oostenrijk | Gratis | Gratis | € 4,95 | € 9,95 |
Zwitserland | Gratis | Gratis | € 4,95 | € 9,95 |
Luxemburg | Gratis | Gratis | € 4,95 | € 9,95 |
Tsjechië | Gratis | Gratis | € 4,95 | € 9,95 |
Denemarken | Gratis | Gratis | € 4,95 | € 9,95 |
Spanje | Gratis | € 4,95 | € 9,95 | € 14,95 |
Portugal | Gratis | € 4,95 | € 9,95 | € 14,95 |
Italië | Gratis | € 4,95 | € 9,95 | € 14,95 |
Ierland | Gratis | € 4,95 | € 9,95 | € 14,95 |
Griekenland | Gratis | € 4,95 | € 9,95 | € 19,95 |
Polen | Gratis | € 4,95 | € 9,95 | € 19,95 |
Malta | Gratis | € 4,95 | € 9,95 | € 19,95 |
Zodra wij uw bestelling verzenden, ontvangt u hierover een bevestiging per e-mail met. De meeste zendingen binnen Nederland worden door Post.NL bezorgd. Voor zendingen buiten Nederland wordt meestal DPD gebruikt.
Belgische klanten kunnen hun pakket indien gewenst bij een DPD servicepunt laten afleveren.
Standaard verzenden wij alle pakketjes met de optie om bij de buren afgeleverd te mogen worden indien u niet thuis bent. De postbode zal dan een briefje in uw brievenbus achterlaten met daarop het huisnummer waar het pakketje is afgeleverd, zodat u het daar kunt ophalen. Wilt u dit liever niet? Vink dit aan op de bestellijst[/vc_toggle][vc_toggle title=”Levertijd”]Onze producten zijn groot en deels direct uit eigen voorraad leverbaar en hebben een lever levertijd van maximum 5 werkdagen. U ontvangt een e-mail van ons zodra het product verstuurd is.
Mocht u vragen hebben over de levertijd van uw bestelling dan kunt u contact opnemen met
service@sensetextile.com of telefoneren met onze klanten service op 0031 (0)85 – 4897012.
Op werkdagen zijn wij tussen 09:00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Betalen”]iDeal (NL)
U kunt veilig en vertrouwd met uw eigen bank betalen middels iDeal. iDeal is beschikbaar voor de banken: ABN Amro, ING, Rabobank, SNS, Friesland Bank, Regio Bank, ASN, Triodos, Van Landschot en Knab.
Creditcard (MasterCard, VISA & American Express)
U kunt uiteraard ook met uw creditcard van MasterCard, VISA of American Express betalen.
Bancontact/Mister Cash & Maestro (B)
Belgische klanten kunnen veilig, eenvoudig, kosteloos en zonder vertraging betalen via hun eigen bank met Bancontact/Mister Cash of Maestro.
Alle prijzen op deze website zijn inclusief 21% btw.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kwaliteit”]Wij besteden veel aandacht aan kwaliteit en trachten u altijd een hoogwaardige kwalitatieve product te leveren. Indien u vragen heeft over de kwaliteit van een product, of een suggestie voor ons stellen wij het op prijs om dat van u te vernemen. U kunt gebruik maken van het contacten formulier of contact opnemen met onze klantenservice service@sensetextile.com
Of Telefoneren met onze klanten service. Telefoon 0031 (0)85 – 4897012.
Op werkdagen zijn wij tussen 09:00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wasvoorschrift”]Als u uw slimme bedtextiel heeft ontvangen adviseren wij u om naar het op de onderzijde gedrukte waslabel te kijken voordat u het gaat wassen.
Tips voor het wassen
– Volg uiteraard altijd het wasvoorschrift dat achterop het product zelf staat (en op de verpakking en meegeleverde Productleaflet)
– Gebruik bij voorkeur een vloeibaar wasmiddel en geen wasverzachter
– Als wasverzachter kunt u beter een beetje azijn gebruiken
– Was niet te heet; 40°C is in de meeste gevallen voldoende
– Gebruik geen bleekmiddelen zoals bleek, chloor en waterstofperoxide
– Laat uw bedtextiel nooit in water staan: dus niet (in)weken
– Laat uw bedtextiel na het wassen nooit in natte toestand in de wasmachine liggen
Tips voor het drogen
– Laat uw bedtextiel na het wassen nooit in natte toestand in de wasmachine liggen
– Wanneer u uw bedtextiel in de wasdroger droogt, is het sterk aan te raden dit op een lage temperatuur te doen (max 60 graden) en een kort programma in te stellen
Instructies voor gebruik
-Lees altijd de bijsluiter. Hierin staat hoe het product gebruik dient te worden. Indien u vragen heeft kunt u altijd met on contact opnemen[/vc_toggle][vc_toggle title=”Garantie”]Uw product heeft een garantieperiode van 12 maanden (1 jaar).
Heeft u een product gekocht waar iets mis mee is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij kunnen proberen voor een gepaste oplossing te zorgen[/vc_toggle][vc_toggle title=”Retourneren”]Wij streven naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Is het bestelde product niet geheel naar wens? Dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling het product kosteloos retour sturen.
Het product mag uiteraard worden uitgeprobeerd maar mag niet beschadigd zijn en dient (indien mogelijk) in de originele verpakking retour te worden gestuurd. Indien het product beschadigd retour wordt gezonden kunnen de kosten hiervoor bij de consument in rekening worden gebracht.
Het retour pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn. Het verzenden onder rembours wordt niet aangenomen. Indien u het pakket vanuit Nederland, België, Duitsland Frankrijk of Oostenrijk naar ons retour stuurt worden de frankeer kosten – nadat het retour is goedgekeurd – aan u vergoed tezamen met het aankoop bedrag.
Indien u vanuit een ander land uw bestelling retour stuurt zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening.
Retour sturen
Bij uw bestelling zit een retourformulier. Vul het retourformulier in en plak daarna het meegeleverde retourlabel van op de verzenddoos waarin u uw bestelling in heeft ontvangen.
Vanuit Nederland versturen : Bij het Post.nl servicepunt krijgt u een afgiftebewijs; bewaar dit afgiftebewijs goed.
Nadat u het product retour is ontvangen zal het gecontroleerd worden en indien aan de eisen is voldaan zal het aankoopbedrag (inclusief de verzendkosten van de heenzending) aan u retour worden overgemaakt. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen na retour ontvangst van het product.
Vanuit overige landen : U dient het pakket te versturen voorzien van een track en trace service.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn account”]U hoeft geen account aan te maken om een bestelling te kunnen plaatsen.
Het aanmaken van een account heeft echter een aantal voordelen zo kunt u bijvoorbeeld in onze webwinkel snel en eenvoudig meerdere producten bestellen zonder al uw gegevens opnieuw in te voeren.
Wachtwoord vergeten
U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op wachtwoord vergeten.
E-mailadres vergeten
Als u uw e-mailadres om in te loggen bent vergeten dient u contact op te nemen met onze klanten service.
Klanten service: service@sensetextile.com
of telefoneren met 0031 (0)85 – 4897012. Op werkdagen zijn wij tussen 09:00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Klachten”]Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of een van onze producten dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan service@sensetextile.com Binnen 1 werkdag krijgt u een reactie op uw klacht. Wij zullen proberen een passende oplossing te vinden.[/vc_toggle]